FCA Importers – Fiat Professional

SIGURNȚĂ ȘI PERFORMANȚĂ URBANĂ

Compartimentul pasageri

Călătorește în liniște
Compartimentul pasager rigid este protejat de zone cu deformare programată ce absorb forța oricărui impact.
Bandourile laterale de protecție pot fi demontate cu ușurință, minimizînd costurile de reparație în caz de accident.
Barele de protecție masive cu margini netede asigură o protecție maximă a vehiculului.

Airbag-urile și curelele de siguranță

Pentru a proteja șoferul și pasagerii

  • Curele de siguranță cu fixare în 3 puncte cu dispozitiv de pretensionare și limitatoare de sarcină.
  • 4 airbag-uri: Conducător (standard), pasager față și laterale (opțional).

Sistemul de frînare

Creat pentru a optimiza eficiența, durabilitatea și fiabilitatea
Include:

  • Discuri de frînare față și frîne cu tambur spate
  • ABS cu EBD (Distribuția electronică a forțelor de frînare) cu distribuția electronică a forțelor de frînare între roțile față și spate pentru a preveni blocarea roților.

ESC

Controlul Electronic al Stabilității reprezintă un sistem care echilibrează stabilitatea vehiculului în caz de pierdere a aderenței la roată, ajutînd la menținerea controlului direcțional.

HILL HOLDER

Integrat in sistemul ESC, acesta activează automat frîna pentru cîteva secunde în condiții de pantă/rampă, cu motorul pornit, fără intervenția conducătorului pe pedala frînei.

START&STOP

Start&Stop este sistemul care deconectează motorul în timpul opririlor, chiar pe o perioadă scurtă (de exemplu la staționarea la semafor) și îl repornește automat cînd apăsați ambreiajul.

CRUISE CONTROL

Permite conducerea pe drumuri lungi și drepte cu puține manevre de condus (autostradă) cu o viteză presetată fără nevoia de a manipula pedala acceleratorului.

TRACTION +

Un sistem ce ajută conducătorul auto în condiții de aderență joasă și patinare (zăpadă, gheață, mîzgă, etc.) care permite distribuția forței de tracțiune între roțile motoare ale aceleiași axe în timp ce ambele roți patinează. Acesta acționează prin a frîna roata ce are o aderență mai joasă (sau care glisează mai mult decît celelalte), It acts by braking the wheels with poor grip (or those slipping more than the others),astfel transferînd forța de tracțiune către roata ce are o aderență mai bună.