News

Ducato – Calitate și Libertate de la Fiat Professional

30 July 2018

180711_FP_SEVEL_sel_panoramiche

  • Ducato prezintă o calitate unică în ceea ce privește confortul, motoarele, transmisiile și siguranța și a fost
    întotdeauna pregătită în mod natural pentru conversia motorului.
  • A fost construită în cadrul uzinei Sevel din Atessa, Val di Sangro, cea mai mare fabrică din Europa pentru
    vehicule utilitare ușoare, din 1981.
  • Planta este, de asemenea, acasa la Academie, centrul de excelenta Sevel unde resursele sunt instruite si
    liderii echipei sunt actualizati continuu.
  • Fiind cel mai bun vânzător al Fiat Professional a condus sectorul pentru șase generații. Astăzi, trei
    motociclete din patru vândute în Europa sunt bazate pe Ducato, iar în ultimii zece ani mai mult de 500.000
    de familii se bucură de vacanțe pe un motorhome Ducato. Nu întâmplător, ea a fost premiată de
    unsprezece ani pentru „cea mai bună bază motorhome „.
  • Vehiculul evoluează constant, bazându-se pe o experiență vastă în sectorul vehiculelor de agrement.
  • Ducato este „Lider în Libertate”. Concentrarea centrată pe clienți este confirmată în mod clar printr-o
    gamă largă de servicii dezvoltate împreună cu Mopar, care oferă turism în aer liber fără îngrijire în lume.


Ducato se fabrică în fabrica Sevel din Atessa, Val di Sangro, Italia, cea mai mare fabrică de vehicule utilitare ușoare
din Europa. Bazele care sunt transformate în autoturisme de către experți în convertizoare și au lovit drumul ca
vehicule de agrement au fost făcute aici încă din 1981. Șase generații de Ducato au rostogolit liniile plantei pe
drumurile Europei pentru a satisface sute de mii de utilizatori , meritul multor variante de caroserie, forma pătrată și
obișnuită a compartimentului de încărcare, șasiul său eficient și conducerea automobilului. Calități ca acestea îl fac
pe cel mai bun vânzător pe toate piețele importante din Europa și baza ideală pentru a fi transformată într-un
motorhome. Experții așteaptă 120.000 de noi înregistrări în 2018, ceea ce reprezintă o creștere de aproximativ 10%
față de anul trecut. Cererea creste an după an pe toate pietele si a totalizat aproximativ 50% pe parcursul de patru
ani.

Un record realizat în regiunea Abruzzo, Italia, pe fundații solide

Conducerea pe piață a Ducato rezultă din supremația tehnologică și capacitatea sa de a anticipa nevoile clienților, cu
soluții care fac munca de convertizoare mai eficientă, iar viața la bord mai plăcută pentru utilizatori. Soluțiile sunt
alese pentru a scuti utilizatorii de automobile de îngrijorările legate de autovehicule, astfel încât să se poată
concentra asupra emoției vacanțelor lor. Instalația Sevel a fost dezvoltată în paralel cu Ducato, cu investiții constante
în ceea ce privește flexibilitatea, calitatea și capacitatea de producție. Peste șase sute de persoane au fost angajate
în fabricile Sevel în 1981 și au fost realizate șaptezeci de vehicule pe zi. Astăzi, 1200 de vehicule într-o gamă
uimitoare de configurații diferite se rostogolesc în fiecare zi. Planta este una dintre cele mai complexe din lume în
ceea ce privește nivelul de specializare, organizarea și metodele de lucru implementate. Mai mult, a câștigat o
medalie de argint în programul World Class Manufacturing, care implică peste 160 de fabrici FCA în plus față de
furnizori și companii multinaționale. Medalia de argint certifică faptul că sunt puse în aplicare standarde ridicate de
eficiență, organizare, implicare și calitate. Centrala are aproximativ 6.400 de angajați, care ajung la 12.500 de
contabilizatori care își desfășoară activitatea în region. Vârsta medie este de aproximativ 45 de ani, iar femeile
reprezintă peste 21% din întreaga forță de muncă. Planta găzduiește Academia, un centru de excelență unde
resursele sunt instruite și Team Leader sunt actualizate în mod continuu.

Academia este locul unde oamenii se întâlnesc pentru a îmbunătăți formarea, conducerea, simularea și inovația în
patru domenii diferite. Aici este de asemenea posibil să învățăm despre tehnologiile viitoare care leagă afacerea
noastră în diferite domenii, cum ar fi calitatea, ergonomia, complexitatea, spațiul de lucru.

Ducato, ” cea mai bună bază motorhome „

Particularitatea uzinei este aceea de a putea face vehicule „personalizate” pentru fiecare client. S-ar putea spune
chiar că există un Ducato specific pentru toată lumea. Combinația de corpuri, motoare, transmisii și cârlige înseamnă
că sunt oferite peste 13.000 de versiuni diferite. Selecția este una cuprinzătoare și foarte apreciată. Peste 3 milioane
de Ducato au fost făcute începând din 1981 pentru cea mai largă gamă de utilizări, fiecare având propriile priorități
specifice. Costurile reduse de funcționare sunt esențiale pentru bunuri, în timp ce confortul este cheia pentru
pasageri. Flexibilitatea este importantă pentru conversii, iar calitatea și nivelul de detaliere și personalizare sunt de o
importanță decisivă pentru bazele de automobile, care au reprezentat aproximativ 55% din întreaga producție
Ducato în 2017. Aceste standarde sunt, evident, îndeplinite de Ducato, care în acest an pentru a unsprezecea oară a
fost aleasă de cititorii prestigioasei reviste germane Promobil ca ” cea mai bună bază motorhome „, reafirmându-și
astfel poziția de lider în sectorul automobilelor.

Treizeci și șapte de ani de succes

Acum treizeci și șapte de ani, Ducato a revoluționat segmentul vehiculelor utilitare ușoare, iar revoluția este încă în
plină desfășurare. Actuala, a șasea generație are cel mai mare volum util în acest sector. Șasiul excepțional echilibrat
și suspensiile specifice pentru camionete asigură siguranța și comportamentul dinamic în toate condițiile de drum.
Un număr mare de dispozitive de siguranță pasive și active oferă o liniște, chiar și cu familia la bord, fără a se
schimba vreodată pe confort.

Astăzi, trei din patru autoturisme vândute în Europa sunt bazate pe Ducato și în ultimii zece ani mai mult de 500.000
de familii se bucură de sărbătorile lor pe un motorhome bazat pe Ducagto. Această conducere reflectă capabilitățile
vânzătorului cu cele mai bune vânzări Fiat Professional pentru a conduce evoluția produsului autohton, anticipând
nevoile utilizatorilor încă de la început. De exemplu, prima bază Ducato motorhome a implementat multe
îmbunătățiri tehnologice substanțiale capabile să se adapteze nevoilor vehiculelor recreaționale. Primul a fost
tracțiunea față și motorul transversal pentru a șterge camera utilizabilă în spatele cabinei. De la o generație la alta,
fiecare Ducato a introdus inovații menite să îmbunătățească vehiculele de agrement în ceea ce privește
transformabilitatea pentru convertizoare și în ceea ce privește gradul de utilizare a utilizatorilor de camioane. Nu
întâmplător, baza Ducato motorhome a evoluat în mod constant prin colaborarea cu cei mai importanți convertori
europeni, oferind în timp șasiu special, inferior și mai luminos, cabină de acoperiș mai largă, tăiată și consolidată,
formă pătrată proiectată pentru a exploata într-o gamă mai largă de căi și, în general, o proporție excelentă de
volume și un raport foarte favorabil între dimensiunile mecanice și spațiul utilizabil. Ducato a oferit întotdeauna
modularitate, manevrabilitate și versatilitate, caracteristici care – în linii generale – au condus succesul său, împreună
cu inovații constante, soluții inteligente menite să îmbunătățească calitatea vieții la bord, cum ar fi scaunele
pivotante „scaune capitan”.

Evoluția abordării

Pe lângă indicarea tendințelor, datele de piață indică o nouă identificare a clienților care se bucură de stilul de viață,
valorile și oportunitățile oferite de vehiculele de agrement. Abordarea utilizatorilor de motorhome este cea a
călătorilor adevărați, nu a turiștilor simpli. Utilizatorii de autoturisme au libertatea de a porni ori de câte ori doresc
destinația preferată. Emoțiile, libertatea și flexibilitatea sunt secretele succesului petrecut în vacanța în aer liber. Mai
mult decât atât, Fiat Professional este dedicat dezvoltării continue a bazei de motociclete cu cea mai bună vânzare în
Europa, alături de servicii din ce în ce mai avansate, care să fie în permanență de partea clienților. Call Center, care
garantează servicii profesionale, non-stop și de înaltă calitate, este pene în capul Serviciului Clienți. Fiat Professional
se poate bucura de o abordare de pionierat și în domeniul serviciilor. Aceștia au fost primul care a lansat un număr
gratuit pentru autoturisme în 2007. Astăzi, zece ani mai târziu, clienții care achiziționează un pasaj cu motocicletă

Ducato într-o lume a serviciilor destinate să le însoțească pe tot parcursul sărbătorilor, care este gata să intervină în
orice moment, pur și simplu pentru informații turistice. Excelența produselor și serviciilor înseamnă flexibilitate și
libertate utilizatorilor motorhome și de aceea Fiat Professional este „Lider în Libertate”.

„Lider în libertate”

„Lider în libertate”este un concept care transmite un sens precis. Libertatea este promisiunea către clienți că Fiat
Professional va fi la îndemână cu o soluție la orice problemă pe care o pot întâmpina în timpul sărbătorilor. Leader
atrage atenția asupra faptului că marca oferă o serie unică, fără egal, de servicii speciale pentru lumea autohtonă.
Din 2003, o echipă de profesioniști a avut grijă de clienții autohtoni și nevoile lor. De-a lungul timpului, echipa sa
extins, și-a îmbunătățit și a actualizat abilitățile pentru a fi mai aproape de clienți și de nevoile acestora.

Abilitatea de a asculta clienții – care începe în Centrul de Relații cu Clienții și continuă în atelierele Fiat Professional –
înseamnă a fi capabil să răspundă eficient nevoilor curente, dar și să le anticipeze. Conceptul de servicii se extinde de
la asistența produsului la îngrijirea clienților în vacanță, ținând legătura cu aceștia. Fiat Professional Call Center din
51 de țări din întreaga Europă răspunde la apelurile efectuate către numărul gratuit pentru utilizatorii de automobile
24 de ore pe zi, șapte zile pe săptămână. Douăzeci de ambasadori de marcă rezolvă rapid toate tipurile de probleme
și sunați departamentele tehnice ale Fiat Professional dacă este necesar.

Promisiunea liniștii pe care Fiat Professional o oferă clienților include și camperul Mopar® „Maximal Care” pentru
protecția vehiculelor, care le permite să extindă garanția și pentru componentele mecanice și electrice, pe lângă
asistența rutieră de până la cinci ani. Din acest an, oferta poate fi subscrisă în termen de 12 luni de la prima
înmatriculare a vehiculului.

O alta tema, nu mai putin importanta, este relatia care este stabilita prin exploatarea tuturor celor mai recente
tehnologii de comunicare, cum ar fi site-ul fiatcamper.com (disponibil in noua limbi si vizitat de peste 70 de mii de
ori), unde utilizatorii de automobile pot colecta si verifica informații cu privire la starea de întreținere a vehiculului
lor, la mass-media sociale, care furnizează informații și sfaturi pentru comunitatea autohtonă în timp real și buletinul
informativ lunar, care este trimis tuturor entuziaștilor în aer liber din regiunea EMEA.

Puternicul spirit de echipă al utilizatorilor de camioane este canalizat în comunitatea virtuală a Fiat Professional
pentru Vehicule de agrement, cu 56.000 de membri urmând pagina Facebook dedicată FiatDucatoCamper.

Noua identitate

Cele două noțiuni cheie care vor fi folosite pentru a vorbi despre produsele și serviciile Fiat Professional sunt
„îmbunătățirea constantă” și „specializarea”. Aceste două concepte sunt de asemenea inspirabile pentru progresul
mărcii în comunicații și pentru crearea de conexiuni cu clienții finali, cum ar fi cumpărătorii de vehicule de agrement.
Poziționarea pe piață a fost perfecționată și dezvoltată în ultimii ani. Comunicarea sa schimbat de la descrierea
unicității produselor și serviciilor la o abordare mai completă.

Fiat Professional este „lider în libertate”, deoarece excelența în materie de produse și servicii garantează
flexibilitatea și libertatea maximă pentru utilizatori. Poziționarea sa a fost consolidată prin activități și acțiuni care
sunt consecvente în toate contactele cu clienții, din cele zece Vehicule Internaționale de agrement demonstrează că
brandul participă în fiecare an la comunicările privind mass-media majore și publicitate în zece țări diferite din
Europa.

Un alt pas înainte către consolidarea identității și a comunicărilor din punct de vedere structural este exprimat prin
obiectivul de a adresa clienților tonul de voce al unui brand complet, folosind cuvinte consecvente și adoptarea unei
identități vizuale bine definite, în mod natural, de la Fiat Professional.

Acum, o călătorie începe cu noul logo „Fiat Professional pentru Vehicule de agrement”. Atât din punct de vedere
vizual, cât și din formulare, afacerea RV își adaugă specializarea – natura ca organizație dedicată – mărcii Fiat
Professional. Noua identitate va fi dezvaluita clientilor in timpul urmatoarelor spectacole începand din Düsseldorf in
august. Fiat Professional va arăta adevărata sa calitate de lider în sectorul vehiculelor de agrement prin intermediul
unui proiect de comunicare care vizează crearea unui brand într-o marcă.

Latest From Fiat